Ruszają śniadania #ContentEspresso, czyli spotkania z treścią

Ruszają śniadania #ContentEspresso, czyli spotkania z treścią

Opublikowany

Content marketing is the King. Poważnie. Wiemy coś o tym, bo robimy go na co dzień. Z sukcesami na rynku polskim i globalnym. Apetyt rośnie jednak w miarę jedzenia, dlatego chcemy swoją wiedzę poszerzać wspólnie z innymi praktykami oraz podawać ją dalej w atrakcyjnej i łatwej w odbiorze formie.

Właśnie tak powstał pomysł comiesięcznych spotkań śniadaniowych #ContentEspresso, których zadaniem będzie animacja branży, wspólny networking i edukacja. Wszystko to, czego obecnie w kontekście content marketingu na polskim podwórku nam brakuje. Mocne merytorycznie (sama esencja!) burze mózgów, które będziemy przekuwać w równie mocarny content dostępny dla wszystkich.

Kim jesteśmy?

contentespresso (1).jpg
Do #ContentEspresso zaangażowałam trzy zaprzyjaźnione marketerki, na co dzień pracujące na rzecz wiodących startupów i agencji. Wierzymy, że nawet najwyższej jakości content potrzebuje wsparcia w postaci atrakcyjnej formy, optymalnej dystrybucji, umiejętnej promocji w social mediach, precyzyjnej analityki, czy wreszcie reklamy, która zwiększy jego zasięg. Dlatego cieszymy się, że w tym projekcie połączymy nie tylko kompetencje własne, ale i kompetencje firm, które reprezentujemy.

Zespół:

EK1m.jpg
Edyta – w Prowly odpowiadam za strategię content marketingową i prowadzę międzynarodowy serwis poświęcony Public Relations – Prowly Magazine. Wcześniej redaktor naczelna Proto.pl, największego portalu branżowego o PR w Polsce, i PR-owiec wspierający takie marki jak Castrol czy Evenea. Udzielam się ekspercko na łamach rodzimych i zagranicznych mediów. Piszę głównie o komunikacji, contencie i social mediach. Po godzinach pilotuję niebieską mazdę MX5.
M1m.jpg
Gosia – w indaHash odpowiada za content marketing oraz relacje z influencerami z całego świata. Od ponad 10 lat zgłębia tajemnice mediów społecznościowych, aplikacji i marketingu. Pracę zaczynała jako redaktor gazetawyborcza.pl, poprzedniczki obecnej wyborcza.pl. Szukając przygód i możliwości rozwoju, przeprowadziła się do Londynu, gdzie pracowała dla Upcast i MediaMath. Prywatnie ultramaratonka górska, miłośniczka kawy i nałogowa użytkowniczka Instagrama.
MU2m.jpg
Magda – od 8 lat w branży public relations. Jako Global Community Manager w Brand24 wprowadza ludzi z rynku globalnego w tajniki monitoringu sieci. Pisze dużo o PR i social media, jej artykuły wylądowały m.in na Forbes i Inc. Organizatorka Czwartków Social Media we Wrocławiu. Od ponad dwóch lat prowadzi blog TRACTORmania, dotyczący ciągników rolniczych i wizerunku wsi. Uwielbia łamać stereotypy, swoje piękne skrzypce i śniadania na mieście (przypadek?).
AM2m.jpg
Ania – Head of Marketing w agencji Whites. Planuje i realizuje strategie content i social media marketingowe. Marketingiem internetowym zajmuje się od 10 lat, kierowała zespołem mediów społecznościowych i projektów specjalnych w Polkomtelu i Cyfrowym Polsacie oraz zespołem marketingu w Gazeta.pl . Wcześniej związana z branżą konsultingową, zajmowała się marketingiem w firmie Deloitte. Współzałożycielka School of New Media i wykładowca na podyplomowych studiach z marketingu internetowego na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu. Social media i spotkania z ludźmi to jej nałogi.

Czego możecie się spodziewać?

Formuła spotkań jest prosta – raz w miesiącu zaczynamy swój dzień pracy od porządnego kopa. Kofeina, spora dawka wiedzy, nowe kontakty – tego się spodziewajcie. Kiedy ruszamy? Pierwsze spotkanie już 23 sierpnia! Rezerwujcie tę datę już dziś. Szczegóły niebawem. Stay tuned!
Partnerem spotkania jest RENT DESIGN.

Logo rent design m.jpg

Udostępnij

Powiązane artykuły
Kamil Rutkowski: nisza nie lubi próżni

temu

„Content is the King, ale to dystrybucja jest królową, która spłaca hipotekę” – padło wczoraj z ust Kamila Rutkowskiego odpowiedzialnego za produkcję wideo w Gazeta.pl. I jak dowiodło nasze kolejne Content Espresso – przygotowana specjalnie pod wydarzenie prezentacja nie zawsze musi ujrzeć światło dzienne. Wasza interakcja i pytania z sali znowu nadały jej nieco inny bieg. Ale dzięki temu po raz kolejny mogliśmy Wam zaserwować content ze wszech miar użyteczny.
Content Espresso vol 2: Jak stworzyć najlepszy e-magazyn branżowy w Polsce?

temu

Na drugie spotkanie #ContentEspresso wybrałyśmy się do Wrocławia. W gościnnych progach Business Link i przy kawie od Costa Coffee, naszych nowych partnerów, swoją wiedzą dzielił się nasz gość specjalny czyli Andrzej Gruszka, PR & Communications Manager w agencji Elephate. Chcecie wiedzieć jak udało mu się stworzyć najlepszy e-magazyn w Polsce? Zdradzimy Wam kilka sekretów. A dokładnie osiem.
Historia dwóch piwotów, czyli o przejściu z mediów do content marketingu

temu

Dobry content marketing to content, który wyróżnia się jakością, odpowiada na potrzeby odbiorców, jest zróżnicowany i tworzony sukcesywnie przez jakiś czas – tak, jak robią to media. Między innymi dlatego tacy giganci jak Red Bull, Intel czy GE zatrudniają do tworzenia swoich treści byłych dziennikarzy. Ostatnio na taki ruch zdecydowało się także Netguru i zaprosiło do współpracy Tomka Grynkiewicza, obsadzając go w funkcji Senior Editora wyspecjalizowanego w treściach premium. My zaś zaprosiłyśmy Tomka na 8. Spotkanie Content Espresso. Co sprawiło, że po 13 latach kariery w mediach tradycyjnych, postanowił sprawdzić się w CM? Co stanowiło dla niego największe wyzwanie? Czy dziś, z perspektywy czasu, ocenia ten ruch pozytywnie? Oto, czego się dowiedziałyśmy.
Content marketing z szablonu

temu

Dobry model procesu content marketingowego jest skomplikowany. Chyba, że ma się kartkę papieru i zna business model canvas Alexa Osterwaldera. Ja z niego korzystam.

Content Espresso vol 1: czy owned może dać Ci więcej niż reklama?

W środę gościliśmy w Prowly w ramach pierwszego #ContentEspresso ponad 30 osób zainteresowanych content marketingiem. Zgłosiło się Was ponad 2 razy więcej, ale formuła kameralnych spotkań, którą wybrałyśmy dla naszego wydarzenia, przesądziła o jego ostatecznym składzie. Gościem specjalnym była Anna Iller, Branded Content Manager w Allegro – jednej z tych marek, które w Polsce produkują obecnie zdecydowanie najwięcej contentu.