Content marketing is the King. Poważnie. Wiemy coś o tym, bo robimy go na co dzień. Z sukcesami na rynku polskim i globalnym. Apetyt rośnie jednak w miarę jedzenia, dlatego chcemy swoją wiedzę poszerzać wspólnie z innymi praktykami oraz podawać ją dalej w atrakcyjnej i łatwej w odbiorze formie.
Właśnie tak powstał pomysł comiesięcznych spotkań śniadaniowych #ContentEspresso, których zadaniem będzie animacja branży, wspólny networking i edukacja. Wszystko to, czego obecnie w kontekście content marketingu na polskim podwórku nam brakuje. Mocne merytorycznie (sama esencja!) burze mózgów, które będziemy przekuwać w równie mocarny content dostępny dla wszystkich.
Kim jesteśmy?

Do #ContentEspresso zaangażowałam trzy zaprzyjaźnione marketerki, na co dzień pracujące na rzecz wiodących startupów i agencji. Wierzymy, że nawet najwyższej jakości content potrzebuje wsparcia w postaci atrakcyjnej formy, optymalnej dystrybucji, umiejętnej promocji w social mediach, precyzyjnej analityki, czy wreszcie reklamy, która zwiększy jego zasięg. Dlatego cieszymy się, że w tym projekcie połączymy nie tylko kompetencje własne, ale i kompetencje firm, które reprezentujemy.
Zespół:

Edyta – niezależny ekspert z zakresu doradztwa strategicznego, content marketingu, social mediów oraz niestandardowych form komunikacji marek konsumenckich oraz SaaS-ów B2B. Najczęściej wspiera je "od środka" jako tzw. shadow consultant. Szczególnie lubuje się w projektowaniu procesów usprawniających współpracę marketingowo-sprzedażową. Wykłada Marketing Internetowy na studiach podyplomowych Akademii Górniczo-Hutniczej oraz Politechniki Białostockiej. Wcześniej przez 4 lata odpowiadała za strategię marketingową i content marketingową Prowly na rynku globalnym i prowadziła międzynarodowy serwis poświęcony public relations. Była redaktor naczelna portalu branżowego o public relations Proto, i PR-owiec wspierający m.in. markę Castrol czy Evenea. Po godzinach pilotuje niebieską mazdę MX5.

Gosia – w IAB Polska odpowiada za programy specjalne. Od ponad 10 lat zgłębia tajemnice contentu, mediów społecznościowych, aplikacji i marketingu. Pracę zaczynała jako redaktor gazetawyborcza.pl, poprzedniczki obecnej wyborcza.pl. Szukając przygód i możliwości rozwoju, przeprowadziła się do Londynu, gdzie pracowała dla Upcast i MediaMath. Prywatnie ultramaratonka górska, niepoprawna miłośniczka kawy i nałogowa użytkowniczka Instagrama.

Magda – od 8 lat w branży public relations. Do niedawna jako Global Community Manager w Brand24 wprowadzała ludzi z rynku globalnego w tajniki monitoringu sieci. Teraz rozkręca swoją agencję Max Tractor. Pisze dużo o PR i social media, jej artykuły wylądowały m.in na Forbes i Inc. Organizatorka Czwartków Social Media we Wrocławiu. Od ponad dwóch lat prowadzi blog TRACTORmania, dotyczący ciągników rolniczych i wizerunku wsi. Uwielbia łamać stereotypy, swoje piękne skrzypce i śniadania na mieście (przypadek?).

Ania - Head of Content Studio w Whites, gdzie planuje i realizuje strategie content i social media marketingowe. Stworzyła komórkę social mediową w agencji od podstaw. Zajmuje się marketingiem internetowym od 10 lat. Kierowała zespołem mediów społecznościowych i projektów specjalnych w Polkomtelu i Cyfrowym Polsacie oraz zespołem marketingu w Gazeta.pl. Wcześniej związana z branżą konsultingową, zajmowała się marketingiem w firmie Deloitte. Współzałożycielka School of New Media, szkoleniowiec (min. SprawnyMarketing) i prelegent (min. InfoShare, InternetBeta, I Marketing, TEDx), wykładowca na podyplomowych studiach z marketingu internetowego na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu.
Czego możecie się spodziewać?
Formuła spotkań jest prosta – raz w miesiącu zaczynamy swój dzień pracy od porządnego kopa. Kofeina, spora dawka wiedzy, nowe kontakty – tego się spodziewajcie.