Wywiad dla Nowy Marketing: Jakość, która wyróżnia Content Espresso, jest najlepszą reklamą, o jakiej mogłybyśmy pomyśleć

Wywiad dla Nowy Marketing: Jakość, która wyróżnia Content Espresso, jest najlepszą reklamą, o jakiej mogłybyśmy pomyśleć

Opublikowany

Czym jest cykl spotkań Content Espresso i czego możemy się spodziewać? Jak i dlaczego powstał ten projekt, a także o samym content marketingu, jego znaczeniu i obecnym poziomie branży rozmawiamy z twórczyniami cyklu - Edytą Kowal, Magdą Urbaniak, Anną Mościcką i Małgorzatą Walendziewską.

Cały wywiad możesz przeczytać tu: link. Rozmawiał z nami Wojtek Samborski.
NowyMarketing

Czym jest cykl spotkań Content Espresso i czego możemy się spodziewać? Jak i dlaczego powstał ten projekt, a także o samym content marketingu, jego znaczeniu i obecnym poziomie branży rozmawiamy z twórczyniami cyklu - Edytą Kowal, Magdą Urbaniak, Anną Mościcką i Małgorzatą Walendziewską.

Udostępnij

Content Marketing a SEO – jak tworzyć treści, by pomagały nam zbierać ruch z wyszukiwarki i wspierały biznes.

Content Marketing na dobre zagościł w głowach marketerów i ich budżetach reklamowych. Powstaje tysiące artykułów, grafik, infografik i filmów. Wiele firm decyduje się na stworzenie dedykowanych platform contentowych, często z własnym zespołem redakcyjnym, oddzielną domeną i ambitnymi celami zasięgowymi. Niestety w wielu przypadkach po stworzeniu serwisu okazuje się, że zabrakło pomysłu na dystrybucję.