Wywiad dla Nowy Marketing: Jakość, która wyróżnia Content Espresso, jest najlepszą reklamą, o jakiej mogłybyśmy pomyśleć

Wywiad dla Nowy Marketing: Jakość, która wyróżnia Content Espresso, jest najlepszą reklamą, o jakiej mogłybyśmy pomyśleć

Opublikowany

Czym jest cykl spotkań Content Espresso i czego możemy się spodziewać? Jak i dlaczego powstał ten projekt, a także o samym content marketingu, jego znaczeniu i obecnym poziomie branży rozmawiamy z twórczyniami cyklu - Edytą Kowal, Magdą Urbaniak, Anną Mościcką i Małgorzatą Walendziewską.

Cały wywiad możesz przeczytać tu: link. Rozmawiał z nami Wojtek Samborski.
NowyMarketing

Czym jest cykl spotkań Content Espresso i czego możemy się spodziewać? Jak i dlaczego powstał ten projekt, a także o samym content marketingu, jego znaczeniu i obecnym poziomie branży rozmawiamy z twórczyniami cyklu - Edytą Kowal, Magdą Urbaniak, Anną Mościcką i Małgorzatą Walendziewską.

Udostępnij

Powiązane artykuły
Content wataha

temu

Są w życiu takie momenty, że czujesz się jak samotny wilk. Działasz na własną rękę. Wiesz, że to, co robisz, ma sens. Co więcej – widzisz też, że inni funkcjonują podobnie. A jednak każdy z tych wilków żyje w oderwaniu od innych. I tęskni za watahą. To właśnie stado jest najlepszym sposobem na życie. Samotne wilki są skazane na wymarcie. Dlaczego w takim razie nie wiążą się w watahę?
Ruszają śniadania #ContentEspresso, czyli spotkania z treścią

temu

Content marketing is the King. Poważnie. Wiemy coś o tym, bo robimy go na co dzień. Z sukcesami na rynku polskim i globalnym. Apetyt rośnie jednak w miarę jedzenia, dlatego chcemy swoją wiedzę poszerzać wspólnie z innymi praktykami oraz podawać ją dalej w atrakcyjnej i łatwej w odbiorze formie.
Content marketing: to muszę przetestować w 2018!

temu

Testuj, wybieraj to, co najlepsze, powtarzaj - to mantra każdego speca od contentu. Co przetestują w 2018 i jakie lekcje wynieśli dla siebie i swoich firm z działań, które podjęli w 2017 roku? Sprawdźcie sami - w okresie międzyświątecznym podpytałam o to kilku przyjaciół Content Espresso.
Rok 2018 rokiem strategii content marketingowej

temu

Kariera terminu „content marketing” jest zaiste oszałamiająca. Niewielu zostało już chyba marketerów, którzy nie odmienialiby go przez wszystkie przypadki, a większość firm rok w rok zwiększa nakłady na content marketing.*

Content Marketing a SEO – jak tworzyć treści, by pomagały nam zbierać ruch z wyszukiwarki i wspierały biznes.

Content Marketing na dobre zagościł w głowach marketerów i ich budżetach reklamowych. Powstaje tysiące artykułów, grafik, infografik i filmów. Wiele firm decyduje się na stworzenie dedykowanych platform contentowych, często z własnym zespołem redakcyjnym, oddzielną domeną i ambitnymi celami zasięgowymi. Niestety w wielu przypadkach po stworzeniu serwisu okazuje się, że zabrakło pomysłu na dystrybucję.