Wywiad dla Nowy Marketing: Jakość, która wyróżnia Content Espresso, jest najlepszą reklamą, o jakiej mogłybyśmy pomyśleć
Wywiad dla Nowy Marketing: Jakość, która wyróżnia Content Espresso, jest najlepszą reklamą, o jakiej mogłybyśmy pomyśleć

Wywiad dla Nowy Marketing: Jakość, która wyróżnia Content Espresso, jest najlepszą reklamą, o jakiej mogłybyśmy pomyśleć

Czym jest cykl spotkań Content Espresso i czego możemy się spodziewać? Jak i dlaczego powstał ten projekt, a także o samym content marketingu, jego znaczeniu i obecnym poziomie branży rozmawiamy z twórczyniami cyklu - Edytą Kowal, Magdą Urbaniak, Anną Mościcką i Małgorzatą Walendziewską.

Cały wywiad możesz przeczytać tu: link. Rozmawiał z nami Wojtek Samborski.

Czym jest cykl spotkań Content Espresso i czego możemy się spodziewać? Jak i dlaczego powstał ten projekt, a także o...

Posted by NowyMarketing on Thursday, September 7, 2017
Powiązane artykuły
Sztuczna inteligencja w Content Marketingu

Czy zastanawiałeś się kiedyś, jaki procent treści, które konsumujesz codziennie w Internecie, jest produkowany przez roboty? Niejeden content marketer mógłby się przestraszyć. Na szczęście nie ma się czego bać, a z nowym współpracownikiem - sztuczną inteligencją - lepiej zaprzyjaźnić się już teraz. 
Content (nie)zmierzony. Analizuj content i wyciągaj wnioski

Realizujesz założoną strategię Content Marketingową, ale czujesz, że efekty mogłyby być lepsze? A może chcesz sprawdzić, czy content rzeczywiście przekłada się na sprzedaż i uczestniczy w procesie zakupowym? Na te i wiele innych pytań odpowiedziałyśmy podczas 9 edycji Content Espresso. Zobaczcie, jak podeszłyśmy do tematu mierzenia skuteczności contentu z perspektywy SEO, a więc optymalizacji stron pod kątem wyszukiwarek.
Historia dwóch piwotów, czyli o przejściu z mediów do content marketingu

Dobry content marketing to content, który wyróżnia się jakością, odpowiada na potrzeby odbiorców, jest zróżnicowany i tworzony sukcesywnie przez jakiś czas – tak, jak robią to media. Między innymi dlatego tacy giganci jak Red Bull, Intel czy GE zatrudniają do tworzenia swoich treści byłych dziennikarzy. Ostatnio na taki ruch zdecydowało się także Netguru i zaprosiło do współpracy Tomka Grynkiewicza, obsadzając go w funkcji Senior Editora wyspecjalizowanego w treściach premium. My zaś zaprosiłyśmy Tomka na 8. Spotkanie Content Espresso. Co sprawiło, że po 13 latach kariery w mediach tradycyjnych, postanowił sprawdzić się w CM? Co stanowiło dla niego największe wyzwanie? Czy dziś, z perspektywy czasu, ocenia ten ruch pozytywnie? Oto, czego się dowiedziałyśmy.
Razem raźniej: nasi partnerzy

Networking, którym chcemy zarażać branżę content marketingową, jest mocno wpisany w nasze DNA. Razem możemy po prostu więcej. 
Na Twój adres e-mail została wysłana prośba o potwierdzenie subskrypcji.
Potwierdzając subskrypcję wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych w celu otrzymywania treści publikowanych w serwisie.