Razem raźniej: nasi partnerzy

Razem raźniej: nasi partnerzy

Opublikowany

Networking, którym chcemy zarażać branżę content marketingową, jest mocno wpisany w nasze DNA. Razem możemy po prostu więcej. 

Wierzymy, że nawet najwyższej jakości content potrzebuje wsparcia w postaci atrakcyjnej formy, optymalnej dystrybucji, umiejętnej promocji w social mediach, precyzyjnej analityki, czy wreszcie reklamy, która zwiększy jego zasięg. Dlatego cieszymy się, że w tym projekcie połączymy nie tylko kompetencje własne, ale i kompetencje firm, z którymi jesteśmy związane:

Prowly

Prowly to aplikacja do działań Public Relations stworzona dla agencji, firmowych działów komunikacji i freelancerów. Oprogramowanie umożliwia tworzenie interaktywnych informacji prasowych, artykułów czy postów, publikowanie ich na stronach firmowych biur prasowych oraz dystrybucję do mediów i pomiar efektów. Z platformy korzysta już kilka tysięcy profesjonalistów z Polski, Europy i Stanów Zjednoczonych, a wśród nich członkowie zespołów PR takich marek, jak Vimeo, Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy, Deloitte Digital, IKEA, Spotify, National Geographic czy Allegro.

Prowly należy do European Tech Alliance i wraz z największymi gigantami technologicznymi z Europy (King, Spotify, BlaBlaCar, Deezer) wspiera Komisję Europejską w budowie strategii Jednolitego Rynku Cyfrowego (DSM). Czytaj więcej na prowly.com.

Brand24

Brand24 to narzędzia dające natychmiastowy dostęp do wzmianek o twojej marce w sieci. Tysiące marek każdej wielkości (w tym Intel, IKEA, Carlsberg czy H&M) używają Brand24 do identyfikacji i analizy rozmów online na temat swoich marek, produktów i konkurencji. Brand24 to łatwe w użyciu rozwiązanie, które pozwala zarówno śledzić, jak i angażować się w rozmowy online związane z Twoją firmą.

Whites

Whites jest jedną z pierwszych agencji White Hat SEO na polskim rynku. Dziś kompleksowo obsługuje firmy, by zapewnić im jak najlepszą widoczność w internecie. Zespół to 40 ekspertów w obszarze SEO, content marketingu,  social media, reklamy efektywnościowej i analityki. Wśród ich klientów znajduje się 7 przedsiębiorstw z indeksu WIG30, a także 26 spośród 250 największych firm wg "Lista 500" Rzeczpospolitej.

indaHash

indaHash integruje twórców treści w mediach społecznościowych ze światem reklamy dla obopólnych korzyści. Umożliwia markom natychmiastowe dotarcie do milionów twórców internetowych. A dzięki aplikacji użytkownicy mediów społecznościowych biorą udział w kampaniach online dla marek, które lubią. Firma prowadzi kampanie na Instagramie, Facebooku, Snapchacie i Twitterze.

Od 2016 stała się wiodącą aplikacją do marketingu w mediach społecznościowych. Aplikacja łączy ponad 500 000 użytkowników mediów społecznościowych z tysiącami marek. Działa na ponad 70 rynkach.

Sotrender

Sotrender to narzędzie do monitoringu i analizy działań marketingowych w czterech kanałach społecznościowych: Facebooku, Twitterze, YouTube i Instagramie. Obecnie z usług firmy korzysta blisko 1K marketerów z ponad 16 krajów na trzech
kontynentach.
Obok merytoryki, stawiamy także na komfortową przestrzeń, w której wspólnie możemy dzielić się swoją wiedzą i doświadczeniem. Pod tym kątem wspiera nas warszawski MindSpace:

Mind Space - coworking, który napędza rozwój

Mind Space to pięknie urządzone, inspirujące przestrzenie coworkingowe dla zespołów dowolnej wielkości. Otrzymasz wszystko, czego potrzebujesz, aby skupić się na rozwoju własnego biznesu i to na najwyższym poziomie. Dołącz do międzynarodowej społeczności firm i przedsiębiorców, którzy nieustannie dążą do sukcesu.
Obszar kompozycji 1.png
Przepyszną kawę parzy dla uczestników nasz Partner, Etno Cafe:

Etno Cafe

Etno Cafe to kawiarnie, których sercem jest palarnia kawy. To powrót do korzeni, do dbałości o produkt od początku do końca procesu. To znaczy? Wybierają plantację, sprowadzają zielone ziarno i wypalają je we wrocławskiej palarni. Jeśli spytasz roastera, dopowie, że to… rzemieślniczy proces palenia, mistrzowskie czary mary, by wydobyć z ziarna pierwotny potencjał. Zakochani w kawie, z pełnym młynkiem świeżo palonego ziarna czekają na Ciebie, by podać Ci pierwszą kawę, tę do śniadania, do sałatki na lunch, do świetnego ciacha i tę wieczorną, aby jeszcze wycisnąć z dnia ostatnią kroplę. 
logo_cafe.png
A każde wydarzenie uwiecznia w formie fotorelacji Adam Pływaczewski:

Adam Pływaczewski

adam_kolko.png
Współtwórca i współwłaściciel Red Branch Polska. Humanista w świecie geeków, geek w świecie humanistów. Kręci i wpuszcza w kanał. Społecznościowy. YouTube, Facebook, Instagram, komunikacja wewnętrzna firm. Producent filmów video, używanych zarówno w komunikacji wewnętrznej firm, jak i w komunikacji zewnętrznej – B2B, oraz B2C. Entuzjasta nowych technologii i motoryzacji.

Udostępnij

Powiązane artykuły
Content (nie)zmierzony. Analizuj content i wyciągaj wnioski

temu

Realizujesz założoną strategię Content Marketingową, ale czujesz, że efekty mogłyby być lepsze? A może chcesz sprawdzić, czy content rzeczywiście przekłada się na sprzedaż i uczestniczy w procesie zakupowym? Na te i wiele innych pytań odpowiedziałyśmy podczas 9 edycji Content Espresso. Zobaczcie, jak podeszłyśmy do tematu mierzenia skuteczności contentu z perspektywy SEO, a więc optymalizacji stron pod kątem wyszukiwarek.
Historia dwóch piwotów, czyli o przejściu z mediów do content marketingu

temu

Dobry content marketing to content, który wyróżnia się jakością, odpowiada na potrzeby odbiorców, jest zróżnicowany i tworzony sukcesywnie przez jakiś czas – tak, jak robią to media. Między innymi dlatego tacy giganci jak Red Bull, Intel czy GE zatrudniają do tworzenia swoich treści byłych dziennikarzy. Ostatnio na taki ruch zdecydowało się także Netguru i zaprosiło do współpracy Tomka Grynkiewicza, obsadzając go w funkcji Senior Editora wyspecjalizowanego w treściach premium. My zaś zaprosiłyśmy Tomka na 8. Spotkanie Content Espresso. Co sprawiło, że po 13 latach kariery w mediach tradycyjnych, postanowił sprawdzić się w CM? Co stanowiło dla niego największe wyzwanie? Czy dziś, z perspektywy czasu, ocenia ten ruch pozytywnie? Oto, czego się dowiedziałyśmy.
Wywiad dla Nowy Marketing: Jakość, która wyróżnia Content Espresso, jest najlepszą reklamą, o jakiej mogłybyśmy pomyśleć

temu

Czym jest cykl spotkań Content Espresso i czego możemy się spodziewać? Jak i dlaczego powstał ten projekt, a także o samym content marketingu, jego znaczeniu i obecnym poziomie branży rozmawiamy z twórczyniami cyklu - Edytą Kowal, Magdą Urbaniak, Anną Mościcką i Małgorzatą Walendziewską.
Czym dla content marketingu jest RODO?

temu

Na to pytanie odpowiadał na ostatnim Content Espresso Igor Bielobradek, autor bloga b2b-marketing.pl, ekspert w obszarze content marketingu.

Jak Opera Narodowa buduje nowoczesny wizerunek - czyli o contentowej (r)ewolucji największej sceny operowej w Europie

„Po przekroczeniu progów Teatru Wielkiego - Opery Narodowej wszystko podnieca. Chcesz natychmiast pokazać ludziom każdy szczegół i zakamarek”. Prowadzenie komunikacji dla tak specyficznej i ogromnej instytucji to jednak twardszy orzech do zgryzienia – w czasie piątego już spotkania Content Espresso opowiedziała nam o tym Joanna Sławuta, która od ponad 2 lat odpowiada za jej internetową część.