Widzimy się na FILMTERACTIVE 2018 – DNI KREATYWNOŚCI?

Widzimy się na FILMTERACTIVE 2018 – DNI KREATYWNOŚCI?

Opublikowany

Mamy super informację! 10 października już po raz drugi w Warszawie odbędzie się festiwal komunikacji interaktywnej – Filmteractive. Przedstawiciele przemysłów kreatywnych spotkają się z ekspertami branży reklamowej i nowych technologii, by porozmawiać i wymienić wiedzą w tematyce, która oscyluje wokół takich obszarów jak: content, reklama, film, technologia. A Content Espresso będzie partnerem eventu :)

Wydarzenie, organizowane po raz pierwszy w Polsce w dniach 10-19 października, otwiera Dni Kreatywności – nową inicjatywę Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego. Dedykowane jest profesjonalizacji i rozwojowi branż kreatywnych. Obejmuje cykl konferencji poświęconych poszczególnym branżom sektorów kreatywnych organizowanych cyklicznie przez Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego. Stąd warszawska edycja festiwalu Filmteractive, towarzysząca inauguracji wydarzenia, będzie poświęcona silnym markom, które wspierając kulturę, tworzą ciekawe projekty artystyczne.
Przemysły kreatywne oparte są na efektach pracy oraz działalności twórców szeroko pojętej sztuki, mediów i projektowania. Jednocześnie spełniają cele, jak i korzyści ekonomiczne wyznaczone przez branżę usług czy przemysłu, z którymi często się łączą.
Mamy nadzieję, że spotkamy w kuluarach chociaż część z Was! Program imprezy warszawskiej znajdziecie tu.
Żeby wziąć udział w wydarzeniu należy zarejestrować się na stronie Dni Kreatywności.
FF_festiwal2018.png

Z kim będzie można spotkać się na Filmtercative (poza nami 😎)?

Z pewnością nie do przeoczenia jest prezentacja Grega Ivanova (Head of AR/VR/Lens Partnerships, EMEA – Google).
Swój udział potwierdził Rafał Baran (Chief Marketing Officer – FCB Bridge2Fun), mający na swoim koncie głośne kampanie związane z promocją takich marek jak Play, Orange czy mBank. Z uczestnikami festiwalu podzieli się wiedzą na temat budowania fabuły, obrazów, treści, które nie epatując brandem, znakomicie podnoszą świadomość marki wśród odbiorców.
Filmteractive odwiedzi też Anna Iller (Branded Content Manager – Allegro) – którą już znacie (dla przypomnienia link do naszego pierwszego spotkania, właśnie z Anią) i która na co dzień zarządza powstawaniem prawdopodobnie największej ilości treści dla polskiej marki: podzieli się swoim doświadczeniem dotyczącym pracy przy unikatowych projektach z pogranicza kultury i reklamy, jak „Legendy Polskie”.
W programie spotkania m.in. z Tomaszem Czudowskim (CEO – TubaSmaku), Piotrem Kujdą (CEO, współzałożyciel i partner – high&), The Kissinger Twins: Katarzyną Kifert i Dawidem Marcinkowskim czy raperem MC Silkiem. O swoim najnowszym projekcie wykorzystującym wirtualną rzeczywistość w kontekście teatru i sztuki współczesnej i jej sukcesie w Nowym Jorku opowie Wojciech Markowski (Producent – FluxVR).
Dni Kreatywności, w ramach których odbędzie się warszawska edycja Filmteractive 2018, zaplanowano w terminie 10 – 19 października 2018 roku. Poza Filmteractive, Dni kreatywności będą obejmować takie wydarzenia jak Music Export Conference, Finansowanie sektorów kreatywnych, panele Mastering the Game, Creative Europe Info Day, warsztaty Warsaw Music Week pro oraz Warsaw Industry Days, będące częścią Warszawskiego Festiwalu Filmowego.

Do zobaczenia!

Kiedy: 10.10
Gdzie: Campus Google, Warszawa 
Partnerem strategicznym Filmteractive jest Deloitte Digital.
Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego jest instytucją grantującą Filmteractive. 

Udostępnij

Powiązane artykuły
Sztuczna inteligencja w Content Marketingu

temu

Czy zastanawiałeś się kiedyś, jaki procent treści, które konsumujesz codziennie w Internecie, jest produkowany przez roboty? Niejeden content marketer mógłby się przestraszyć. Na szczęście nie ma się czego bać, a z nowym współpracownikiem - sztuczną inteligencją - lepiej zaprzyjaźnić się już teraz. 
Historia dwóch piwotów, czyli o przejściu z mediów do content marketingu

temu

Dobry content marketing to content, który wyróżnia się jakością, odpowiada na potrzeby odbiorców, jest zróżnicowany i tworzony sukcesywnie przez jakiś czas – tak, jak robią to media. Między innymi dlatego tacy giganci jak Red Bull, Intel czy GE zatrudniają do tworzenia swoich treści byłych dziennikarzy. Ostatnio na taki ruch zdecydowało się także Netguru i zaprosiło do współpracy Tomka Grynkiewicza, obsadzając go w funkcji Senior Editora wyspecjalizowanego w treściach premium. My zaś zaprosiłyśmy Tomka na 8. Spotkanie Content Espresso. Co sprawiło, że po 13 latach kariery w mediach tradycyjnych, postanowił sprawdzić się w CM? Co stanowiło dla niego największe wyzwanie? Czy dziś, z perspektywy czasu, ocenia ten ruch pozytywnie? Oto, czego się dowiedziałyśmy.
Content marketing z szablonu

temu

Dobry model procesu content marketingowego jest skomplikowany. Chyba, że ma się kartkę papieru i zna business model canvas Alexa Osterwaldera. Ja z niego korzystam.
Rok 2018 rokiem strategii content marketingowej

temu

Kariera terminu „content marketing” jest zaiste oszałamiająca. Niewielu zostało już chyba marketerów, którzy nie odmienialiby go przez wszystkie przypadki, a większość firm rok w rok zwiększa nakłady na content marketing.*
Na Twój adres e-mail została wysłana prośba o potwierdzenie subskrypcji.
Potwierdzając subskrypcję wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych w celu otrzymywania treści publikowanych w serwisie.