Dwa panele, dwie edycje i jedna wspólna konkluzja – wartościowy content to taki, w którym wygrywa historia, nie sama marka.
Dobry Content nie zaszkodzi artyście
Chcieliśmy stworzyć shorty z prawdziwymi aktorami, zależało nam, żeby zmieścić się w budżetach firmowych, a nie reklamowych. Musieliśmy wytłumaczyć branży firmowej, jak również artystom, czym jest branded content, bo nikt wtedy jeszcze nie wiedział, o co w tym chodzi i że współpracujący z nami aktor nie trafi na display, reklamując kosiarkę za 400 zł
Anna Iller, Allegro
Content marketing - tylko dla bogatych?
Wszyscy mamy dowody na to, że branded content potrafi sprzedawać.W przypadku Lego, które zdecydowało się wyjść z tradycyjnego modelu biznesowego i wejść w produkcję filmową, ten ruch przełożył się na wzrost zysków na poziomie 2015 roku (wg danych Nielsen).
Tomasz Michalik, Insignia
W którą stronę zmierza branded content marketing?
„Ktoś kto ma problem ze szpagatem, za chwile będzie musiał stać na czterech kończynach, podpierając się głową. Kolejne pokolenia, które idą nie będą kupowały branded contentu”.
Dawid Szczepaniak, VML