Podczas 12 edycji Content Espresso miałyśmy przyjemność gościć dwie niesamowite ekspertki, które pokazały, jak łączą na co dzień działania PR-owe z contentowymi, wykorzystując cały wachlarz formatów i zachowując przy tym spójność komunikacji - Aleksandrę Skwarską oraz Olgę Sielską z Grupy Pracuj. Nie dość, że dowiodły tego, że się da, to jeszcze upewniły nas w przekonaniu o tym, że PR i content mogą naprawdę ściśle współpracować i mieć z tego mega frajdę.
Szef i reszta
Zespół

Czas

Formaty

- ponad 35 materiałów towarzyszących - video, zdjęcia, GIF-y, konkursy itp.
- seria postów-złotych myśli szefa - Szefotywatory
- odzwierciedlenie kampanii PR - video reportaż i live, zdjęcia, artykuły itp.
- 8 niestandardowych współprac z influencerami - Szef Radzi

- media.pracuj.pl - biuro prasowe dedykowane mediom, postawione na silniku Prowly, do którego tworzenia Grupa Pracuj.pl zaprosiła dziennikarzy, pytając ich o to, co dla nich ma znaczenie, jakiego typu treści chcą konsumować, jak najwygodniej im to robić, jakie wiadomości od PR-owców lubią otrzymywać, jak powinny wyglądać mejlingi do nich wysyłane. Platforma powstała dwa lata temu. Znajdziecie w niej materiały informacyjne na temat samej grupy, najnowszych kampanii, zmian organizacyjnych, ekspertów. „Najważniejszą zakładką w naszym biurze prasowym jest ta poświęcona raportom. Mamy sporo danych, które przekuwamy w ogólnopolski raport wydawany cyklicznie już od lat” - mówi Aleksandra - „dlatego potrzebowaliśmy odpowiedniego miejsca, by je wyeksponować”.
- porady.pracuj.pl - serce działań contenowych skierowanych do osób poszukujących pracy - zarówno tych nastawionych na zmianę, jak i tych dopiero wchodzących w rynek pracy. „Tworzymy od kilkunastu do kilkudziesięciu materiałów contentowych miesięcznie. To bardzo dużo. Jeśli nie mamy funduszy na akcje typu wow, sięgamy po content własny, czyli badania, raporty i bazując na nich tworzymy nowe treści w innych formatach: video, notki, posty na socjale czy infografiki. Wykorzystujemy te same dane wielokrotnie i tym sposobem docieramy do różnorodnych odbiorców. Poza tym - a nie każdy o tym wie - na stronie zarobki.pl znajduje się również specjalna sekcja contentowa dedykowana stricte negocjowaniu warunków pracy i finansom na rynku pracy. To porady.pracuj.pl jednak stanowią trzon naszych działań” - tłumaczy Olga Sielska.
Cel
Niezależnie od tego, czy jesteśmy w okresie kampanijnym, czy nie, wszyscy dążymy do jednego wspólnego celu - jak największej liczby pobrań aplikacji. To pomaga nam zachować spójność komunikacyjną, bez względu na to, z jakich formatów korzystamy
Olga Sielska, Grupa Pracuj
- podniesienie świadomości aplikacji mobilnej pracuj.pl
- wyrobienie nawyku zaglądania na Pracuj.pl zgodnie z hasłem kampanii „Sprawdź, czy nie szukasz”
Współpraca z influencerami

Spójność

O naszych gościach:

