Początek 15. Content Espresso. Chwytając kubek kawy, aby zaznać pierwszego porannego łyku kofeinowej przyjemności, dotarła do mnie niezwykła myśl. Nigdy przedtem nie zawędrowała do mojej głowy.
Efektywny travel content marketing
Pomiędzy światami wypraw i wielkich korporacji istnieje sporo mostów, które można odkryć i obie krainy połączyć.

Michał Leksiński podczas 15. Content Espresso
Sponsoring
W przygotowywaniu materiałów ofertowych związanych z naszymi projektami wyprawowymi musimy przede wszystkim mieć poczucie, że odwołujemy się do wartości firmy i proponujemy coś więcej niż ekspozycje logotypu na czapce lub fladze. Proponujemy historię i emocje. Z tym marki i firmy mogą się identyfikować. To nasz wyróżnik na tle wielu bardzo podobnych ofert, które trafiają do działów marketingu i sponsoringu małych i dużych firm.
Proponujemy historię i emocje. Z tym marki i firmy mogą się identyfikować. To nasz wyróżnik na tle wielu bardzo podobnych ofert, które trafiają do działów marketingu i sponsoringu małych i dużych firm.

„Nie chcę spłycać i trywializować świata podróży i wielkich wypraw, sprowadzać go wyłącznie do poziomu marketingowych narzędzi wielkich korporacji. Dla mnie podróżowanie zawsze było i będzie wartością nadrzędną. Niemniej wielkie projekty często wymagają wielkiego nakładu finansowego. Śmiałe pomysły potrzebują partnerów, a odważne idee wsparcia. Stąd zrodził się pomysł napisania tej książki.”