Autentyczna komunikacja i budowanie wizerunku dzięki pracownikom - czy może się udać? Case #JYSKvlog mówi, że tak, i to jak! 🎬 Jak robić content wideo, jakie to rodzi wyzwania, jak przekonać lidera do zaangażowania w taki projekt i o innych ciekawych wątkach tworzenia vloga przeczytacie poniżej ⤵
Pracownicy w bezpośredni sposób rozmawiają z nami, a dyrektor generalny uczy, jak poprawnie wymówić nazwę firmy. Szczególnie doceniliśmy kreatywne podejście i wyjątkowo szerokie zasięgi. Dodatkowy efekt - zmiana percepcji i myślenia o organizacji nie tylko przez potencjalnych pracowników, ale także klientów tej firmy. I to jest kolejny moment, w którym marka – klient – pracownik zaczynają się przenikać i stają się bardzo ważne dla sukcesu organizacji.
Uzasadnienie przyznania nagrody głównej dla JYSK w konkursie Puls Biznesu

Zdjęcia: filmuj.pro
- Zrób badania i poznaj grupę
- Znajdź odpowiedniego partnera do współpracy
- Daj przykład
- Zaangażuj pracowników w pisanie scenariusza
- Prowadź dialog wewnętrzny i zewnętrzny
- Opowiadaj o tym co robisz we wszystkich możliwych kanałach komunikacji
- Bądź odważny
Badania

Anna Mościcka (prowadząca spotkanie) i Aleksandra Chalimoniuk z JYSK - nasz gość specjalny. Zdjęcia: filmuj.pro
Do kogo mówisz?

Zdjęcia: filmuj.pro
Partner

GoTek Rysuje
Daj przykład
Zaangażuj pracowników
Realne zaangażowanie pracowników to wiarygodne świadectwo, dzięki któremu tworzymy w pełni autentyczny przekaz.

Bohaterowie wszystkich dotychczasowych odcinków #JYSKvlog

Aleksandra Chalimoniuk o angażowaniu pracowników JYSK
Prowadź dialog wewnętrzny i zewnętrzny
Opowiadaj o tym, co robisz, wszędzie
Vlogi są publikowane raz w miesiącu – w formie zapowiedzi (30 sek. teaser na Facebooku JYSK Polska) i całego filmu na kanale YouTube JYSK Polska z możliwością komentowania. Informacja o nowym odcinku jest także przekazywana pracownikom za pośrednictwem wewnętrznych kanałów komunikacji oraz udostępniana na LinkedIn, w serwisie prasowym JYSK Polska. Aby zwiększyć dotarcie z przekazem do grupy docelowej, niektóre odcinki warto wspierać promocją.
Bądź odważny
Życzę Ci powodzenia i sukcesów i dziękuję za przeczytanie artykułu :)