Filmteractive. Branded content: Zabawa dla bogatych czy odważnych?

Dwa panele, dwie edycje i jedna wspólna konkluzja – wartościowy content to taki, w którym wygrywa historia, nie sama marka.
Sztuczna inteligencja w Content Marketingu

Czy zastanawiałeś się kiedyś, jaki procent treści, które konsumujesz codziennie w Internecie, jest produkowany przez roboty? Niejeden content marketer mógłby się przestraszyć. Na szczęście nie ma się czego bać, a z nowym współpracownikiem - sztuczną inteligencją - lepiej...
Content marketing z szablonu

Dobry model procesu content marketingowego jest skomplikowany. Chyba, że ma się kartkę papieru i zna business model canvas Alexa Osterwaldera. Ja z niego korzystam.
Content marketing: to muszę przetestować w 2018!

Testuj, wybieraj to, co najlepsze, powtarzaj - to mantra każdego speca od contentu. Co przetestują w 2018 i jakie lekcje wynieśli dla siebie i swoich firm z działań, które podjęli w 2017 roku? Sprawdźcie sami - w okresie międzyświątecznym podpytałam o to kilku przyjaciół...
Rok 2018 rokiem strategii content marketingowej

Kariera terminu „content marketing” jest zaiste oszałamiająca. Niewielu zostało już chyba marketerów, którzy nie odmienialiby go przez wszystkie przypadki, a większość firm rok w rok zwiększa nakłady na content marketing.*
Najważniejsze jest najbliższe 5 minut. Reszta to wyobraźnia* – trendy w content marketingu 2018

To będzie optymistyczny tekst na temat content marketingu w 2018 roku. Dlaczego optymistyczny? Bo 2017 był więcej niż obiecujący. Bo na horyzoncie nie widać zagrożenia dla jego rosnącej od kilku lat pozycji. Dla kogoś, kto nim oddycha jest to bardzo dobra wiadomość. Cont...
Content jest Królem, ale dystrybucja - Królową. Mini poradnik dla startupów

Masz świetny jakościowo content i jesteś święcie przekonany, że twoja publiczność dałaby się za niego zabić, ale jakoś w twoim Google Analytics krajobraz kreślony przez twarde dane przypomina raczej nudną równinę niż pagórki wieszczących sukces wzrostów. Nie ma konwersji...
Dlaczego Multi Communications stworzyło zespół Content Marketingowy?

Zostaliśmy wywołani do tablicy przez Content Espresso. Jako agencja z ponad 27-letnim stażem braliśmy aktywny udział w rozwoju branży PR w Polsce. Zmieniła się, tak jak zmieniły się media, jak zmienili się dziennikarze. Kiedyś rozdawaliśmy informacje prasowe na dyskietka...
Content Marketing a SEO – jak tworzyć treści, by pomagały nam zbierać ruch z wyszukiwarki i wspierały biznes.

Content Marketing na dobre zagościł w głowach marketerów i ich budżetach reklamowych. Powstaje tysiące artykułów, grafik, infografik i filmów. Wiele firm decyduje się na stworzenie dedykowanych platform contentowych, często z własnym zespołem redakcyjnym, oddzielną domen...
Dlaczego rok 2019 będzie (lub nie) świetny dla content marketingu?

W ubiegłym roku zorganizowałyśmy 9 mega merytorycznych spotkań z super ekspertami. Wystartowałyśmy w siedzibie Prowly, w urodziny naszego pierwszego gościa specjalnego - Ani Iller z Alegro. Później w nie mniej kameralnej atmosferze, o którą staramy się zawsze zadbać, roz...
Filmteractive. Branded content: Zabawa dla bogatych czy odważnych?

Dwa panele, dwie edycje i jedna wspólna konkluzja – wartościowy content to taki, w którym wygrywa historia, nie sama marka.
Sztuczna inteligencja w Content Marketingu

Czy zastanawiałeś się kiedyś, jaki procent treści, które konsumujesz codziennie w Internecie, jest produkowany przez roboty? Niejeden content marketer mógłby się przestraszyć. Na szczęście nie ma się czego bać, a z nowym współpracownikiem - sztuczną inteligencją - lepiej...
Content marketing z szablonu

Dobry model procesu content marketingowego jest skomplikowany. Chyba, że ma się kartkę papieru i zna business model canvas Alexa Osterwaldera. Ja z niego korzystam.
Content marketing: to muszę przetestować w 2018!

Testuj, wybieraj to, co najlepsze, powtarzaj - to mantra każdego speca od contentu. Co przetestują w 2018 i jakie lekcje wynieśli dla siebie i swoich firm z działań, które podjęli w 2017 roku? Sprawdźcie sami - w okresie międzyświątecznym podpytałam o to kilku przyjaciół...
Rok 2018 rokiem strategii content marketingowej

Kariera terminu „content marketing” jest zaiste oszałamiająca. Niewielu zostało już chyba marketerów, którzy nie odmienialiby go przez wszystkie przypadki, a większość firm rok w rok zwiększa nakłady na content marketing.*
Najważniejsze jest najbliższe 5 minut. Reszta to wyobraźnia* – trendy w content marketingu 2018

To będzie optymistyczny tekst na temat content marketingu w 2018 roku. Dlaczego optymistyczny? Bo 2017 był więcej niż obiecujący. Bo na horyzoncie nie widać zagrożenia dla jego rosnącej od kilku lat pozycji. Dla kogoś, kto nim oddycha jest to bardzo dobra wiadomość. Cont...
Content jest Królem, ale dystrybucja - Królową. Mini poradnik dla startupów

Masz świetny jakościowo content i jesteś święcie przekonany, że twoja publiczność dałaby się za niego zabić, ale jakoś w twoim Google Analytics krajobraz kreślony przez twarde dane przypomina raczej nudną równinę niż pagórki wieszczących sukces wzrostów. Nie ma konwersji...
Dlaczego Multi Communications stworzyło zespół Content Marketingowy?

Zostaliśmy wywołani do tablicy przez Content Espresso. Jako agencja z ponad 27-letnim stażem braliśmy aktywny udział w rozwoju branży PR w Polsce. Zmieniła się, tak jak zmieniły się media, jak zmienili się dziennikarze. Kiedyś rozdawaliśmy informacje prasowe na dyskietka...
Content Marketing a SEO – jak tworzyć treści, by pomagały nam zbierać ruch z wyszukiwarki i wspierały biznes.

Content Marketing na dobre zagościł w głowach marketerów i ich budżetach reklamowych. Powstaje tysiące artykułów, grafik, infografik i filmów. Wiele firm decyduje się na stworzenie dedykowanych platform contentowych, często z własnym zespołem redakcyjnym, oddzielną domen...
1
2