O autentycznej komunikacji w #JYSKvlog – czyli jak zrobić wideo, które może spodobać się komuś jeszcze niż tylko dyrekcji firmy?

 
Content Espresso vol 15: jak przygodę wpisać w DNA marki

Łapcie podsumowanie Content Espresso z Michałem Leksińskim, podróżnikiem, PR-owcem i mówcą - o adventure content marketingu, angażowaniu marek w tego typu wyprawy w charakterze sponsora i innych tematach związanych ze wspinaczką.
“Grajmy razem” - to hasło nie jest przypadkowe

Piłka nożna to najpopularniejszy sport na świecie i w Polsce. Choć skala naszej rodzimej Ekstraklasy jest wielokrotnie mniejsza od np. Bundesligi czy Premier League, również na naszym podwórku sponsoring tytularny całej ligi jest gigantyczną szansą dla każdej marki. Jak ...
10 lat Fly4Free.pl: Jak ewoluowały w tym czasie użytkownik i treść serwisu?

13. edycję Content espresso obserwowałam z wyjątkowej pozycji – moderatora spotkania. Edyta, którą na co dzień wspieram w działaniach contentowych w Prowly, przekazała mi pałeczkę.
Pracuj.pl: jak zachować spójność komunikacji przy jednoczesnej żonglerce wieloma formatami contentowymi?

Podczas 12 edycji Content Espresso miałyśmy przyjemność gościć dwie niesamowite ekspertki, które pokazały, jak łączą na co dzień działania PR-owe z contentowymi, wykorzystując cały wachlarz formatów i zachowując przy tym spójność komunikacji - Aleksandrę Skwarską oraz Ol...
Media własne marek - czy to ma sens?

Wiele razy na naszych spotkaniach rozmawialiśmy już na temat contentu w różnych odsłonach. Tym razem na warsztat wzięliśmy temat budowania platform contentowych - czyli własnej przestrzeni marki w internecie, medium, zasilanego taką ilością i takim contentem, żeby realiz...
WOŚP - contentowy chaos kontrolowany

Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy to już 26 lat grania i pomagania. Od pierwszego Finału w 1993 roku, fundacja mocno rozwinęła swoje struktury oraz zakres działalności. Nie zmieniło się to, co najważniejsze: serce i oddanie sprawom najbardziej potrzebujących, no i oczy...
Content (nie)zmierzony. Analizuj content i wyciągaj wnioski

Realizujesz założoną strategię Content Marketingową, ale czujesz, że efekty mogłyby być lepsze? A może chcesz sprawdzić, czy content rzeczywiście przekłada się na sprzedaż i uczestniczy w procesie zakupowym? Na te i wiele innych pytań odpowiedziałyśmy podczas 9 edycji Co...
Historia dwóch piwotów, czyli o przejściu z mediów do content marketingu

Dobry content marketing to content, który wyróżnia się jakością, odpowiada na potrzeby odbiorców, jest zróżnicowany i tworzony sukcesywnie przez jakiś czas – tak, jak robią to media. Między innymi dlatego tacy giganci jak Red Bull, Intel czy GE zatrudniają do tworzenia s...
Kryzys radia czy nowy wymiar audio? [podcast]

17. Content Espresso w całości poświęciliśmy contentowi audio i podcastom. Totalnie bez sensu byłoby zrobić z niego tradycyjną, pisaną relację, skoro można było pójść w... podcast. Oto i on, w trzech odcinkach :)
O autentycznej komunikacji w #JYSKvlog – czyli jak zrobić wideo, które może spodobać się komuś jeszcze niż tylko dyrekcji firmy?

 
Content Espresso vol 15: jak przygodę wpisać w DNA marki

Łapcie podsumowanie Content Espresso z Michałem Leksińskim, podróżnikiem, PR-owcem i mówcą - o adventure content marketingu, angażowaniu marek w tego typu wyprawy w charakterze sponsora i innych tematach związanych ze wspinaczką.
“Grajmy razem” - to hasło nie jest przypadkowe

Piłka nożna to najpopularniejszy sport na świecie i w Polsce. Choć skala naszej rodzimej Ekstraklasy jest wielokrotnie mniejsza od np. Bundesligi czy Premier League, również na naszym podwórku sponsoring tytularny całej ligi jest gigantyczną szansą dla każdej marki. Jak ...
10 lat Fly4Free.pl: Jak ewoluowały w tym czasie użytkownik i treść serwisu?

13. edycję Content espresso obserwowałam z wyjątkowej pozycji – moderatora spotkania. Edyta, którą na co dzień wspieram w działaniach contentowych w Prowly, przekazała mi pałeczkę.
Pracuj.pl: jak zachować spójność komunikacji przy jednoczesnej żonglerce wieloma formatami contentowymi?

Podczas 12 edycji Content Espresso miałyśmy przyjemność gościć dwie niesamowite ekspertki, które pokazały, jak łączą na co dzień działania PR-owe z contentowymi, wykorzystując cały wachlarz formatów i zachowując przy tym spójność komunikacji - Aleksandrę Skwarską oraz Ol...
Media własne marek - czy to ma sens?

Wiele razy na naszych spotkaniach rozmawialiśmy już na temat contentu w różnych odsłonach. Tym razem na warsztat wzięliśmy temat budowania platform contentowych - czyli własnej przestrzeni marki w internecie, medium, zasilanego taką ilością i takim contentem, żeby realiz...
WOŚP - contentowy chaos kontrolowany

Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy to już 26 lat grania i pomagania. Od pierwszego Finału w 1993 roku, fundacja mocno rozwinęła swoje struktury oraz zakres działalności. Nie zmieniło się to, co najważniejsze: serce i oddanie sprawom najbardziej potrzebujących, no i oczy...
Content (nie)zmierzony. Analizuj content i wyciągaj wnioski

Realizujesz założoną strategię Content Marketingową, ale czujesz, że efekty mogłyby być lepsze? A może chcesz sprawdzić, czy content rzeczywiście przekłada się na sprzedaż i uczestniczy w procesie zakupowym? Na te i wiele innych pytań odpowiedziałyśmy podczas 9 edycji Co...
Historia dwóch piwotów, czyli o przejściu z mediów do content marketingu

Dobry content marketing to content, który wyróżnia się jakością, odpowiada na potrzeby odbiorców, jest zróżnicowany i tworzony sukcesywnie przez jakiś czas – tak, jak robią to media. Między innymi dlatego tacy giganci jak Red Bull, Intel czy GE zatrudniają do tworzenia s...
1
2