Pracuj.pl: jak zachować spójność komunikacji przy jednoczesnej żonglerce wieloma formatami contentowymi?

Podczas 12 edycji Content Espresso miałyśmy przyjemność gościć dwie niesamowite ekspertki, które pokazały, jak łączą na co dzień działania PR-owe z contentowymi, wykorzystując cały wachlarz formatów i zachowując przy tym spójność komunikacji - Aleksandrę Skwarską oraz Ol...
Media własne marek - czy to ma sens?

Wiele razy na naszych spotkaniach rozmawialiśmy już na temat contentu w różnych odsłonach. Tym razem na warsztat wzięliśmy temat budowania platform contentowych - czyli własnej przestrzeni marki w internecie, medium, zasilanego taką ilością i takim contentem, żeby realiz...
WOŚP - contentowy chaos kontrolowany

Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy to już 26 lat grania i pomagania. Od pierwszego Finału w 1993 roku, fundacja mocno rozwinęła swoje struktury oraz zakres działalności. Nie zmieniło się to, co najważniejsze: serce i oddanie sprawom najbardziej potrzebujących, no i oczy...
Content (nie)zmierzony. Analizuj content i wyciągaj wnioski

Realizujesz założoną strategię Content Marketingową, ale czujesz, że efekty mogłyby być lepsze? A może chcesz sprawdzić, czy content rzeczywiście przekłada się na sprzedaż i uczestniczy w procesie zakupowym? Na te i wiele innych pytań odpowiedziałyśmy podczas 9 edycji Co...
Historia dwóch piwotów, czyli o przejściu z mediów do content marketingu

Dobry content marketing to content, który wyróżnia się jakością, odpowiada na potrzeby odbiorców, jest zróżnicowany i tworzony sukcesywnie przez jakiś czas – tak, jak robią to media. Między innymi dlatego tacy giganci jak Red Bull, Intel czy GE zatrudniają do tworzenia s...
Czym dla content marketingu jest RODO?

Na to pytanie odpowiadał na ostatnim Content Espresso Igor Bielobradek, autor bloga b2b-marketing.pl, ekspert w obszarze content marketingu.
Persony to dopiero początek

Kim jest twój klient i jak do niego mówić? O procesie tworzenia Buyer Person i ich wartości rozmawialiśmy podczas 6 edycji Content Espresso z Anną Kreiser z firmy doradczej Digitalkod Consulting i Urszulą Radzińską ze Stowarzyszenia Content Marketing Polska, założycielką...
Jak Opera Narodowa buduje nowoczesny wizerunek - czyli o contentowej (r)ewolucji największej sceny operowej w Europie

„Po przekroczeniu progów Teatru Wielkiego - Opery Narodowej wszystko podnieca. Chcesz natychmiast pokazać ludziom każdy szczegół i zakamarek”. Prowadzenie komunikacji dla tak specyficznej i ogromnej instytucji to jednak twardszy orzech do zgryzienia – w czasie piątego ju...
Kiedyś nie było komunikacji wewnętrznej

Ostatnie w tym roku Content Espresso za nami! Tym razem rozmawialiśmy z Emilią Klimek, Managerką Wydziału PR i Komunikacji Wewnętrznej w ING Bank Śląski, o komunikacji wewnętrznej - narzędziach, wyzwaniach, angażowaniu pracowników i o tym, że przykład idzie z góry. Zaint...
10 lat Fly4Free.pl: Jak ewoluowały w tym czasie użytkownik i treść serwisu?

13. edycję Content espresso obserwowałam z wyjątkowej pozycji – moderatora spotkania. Edyta, którą na co dzień wspieram w działaniach contentowych w Prowly, przekazała mi pałeczkę.
Pracuj.pl: jak zachować spójność komunikacji przy jednoczesnej żonglerce wieloma formatami contentowymi?

Podczas 12 edycji Content Espresso miałyśmy przyjemność gościć dwie niesamowite ekspertki, które pokazały, jak łączą na co dzień działania PR-owe z contentowymi, wykorzystując cały wachlarz formatów i zachowując przy tym spójność komunikacji - Aleksandrę Skwarską oraz Ol...
Media własne marek - czy to ma sens?

Wiele razy na naszych spotkaniach rozmawialiśmy już na temat contentu w różnych odsłonach. Tym razem na warsztat wzięliśmy temat budowania platform contentowych - czyli własnej przestrzeni marki w internecie, medium, zasilanego taką ilością i takim contentem, żeby realiz...
WOŚP - contentowy chaos kontrolowany

Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy to już 26 lat grania i pomagania. Od pierwszego Finału w 1993 roku, fundacja mocno rozwinęła swoje struktury oraz zakres działalności. Nie zmieniło się to, co najważniejsze: serce i oddanie sprawom najbardziej potrzebujących, no i oczy...
Content (nie)zmierzony. Analizuj content i wyciągaj wnioski

Realizujesz założoną strategię Content Marketingową, ale czujesz, że efekty mogłyby być lepsze? A może chcesz sprawdzić, czy content rzeczywiście przekłada się na sprzedaż i uczestniczy w procesie zakupowym? Na te i wiele innych pytań odpowiedziałyśmy podczas 9 edycji Co...
Historia dwóch piwotów, czyli o przejściu z mediów do content marketingu

Dobry content marketing to content, który wyróżnia się jakością, odpowiada na potrzeby odbiorców, jest zróżnicowany i tworzony sukcesywnie przez jakiś czas – tak, jak robią to media. Między innymi dlatego tacy giganci jak Red Bull, Intel czy GE zatrudniają do tworzenia s...
Czym dla content marketingu jest RODO?

Na to pytanie odpowiadał na ostatnim Content Espresso Igor Bielobradek, autor bloga b2b-marketing.pl, ekspert w obszarze content marketingu.
Persony to dopiero początek

Kim jest twój klient i jak do niego mówić? O procesie tworzenia Buyer Person i ich wartości rozmawialiśmy podczas 6 edycji Content Espresso z Anną Kreiser z firmy doradczej Digitalkod Consulting i Urszulą Radzińską ze Stowarzyszenia Content Marketing Polska, założycielką...
Jak Opera Narodowa buduje nowoczesny wizerunek - czyli o contentowej (r)ewolucji największej sceny operowej w Europie

„Po przekroczeniu progów Teatru Wielkiego - Opery Narodowej wszystko podnieca. Chcesz natychmiast pokazać ludziom każdy szczegół i zakamarek”. Prowadzenie komunikacji dla tak specyficznej i ogromnej instytucji to jednak twardszy orzech do zgryzienia – w czasie piątego ju...
Kiedyś nie było komunikacji wewnętrznej

Ostatnie w tym roku Content Espresso za nami! Tym razem rozmawialiśmy z Emilią Klimek, Managerką Wydziału PR i Komunikacji Wewnętrznej w ING Bank Śląski, o komunikacji wewnętrznej - narzędziach, wyzwaniach, angażowaniu pracowników i o tym, że przykład idzie z góry. Zaint...
1
2
Na Twój adres e-mail została wysłana prośba o potwierdzenie subskrypcji.
Potwierdzając subskrypcję wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych w celu otrzymywania treści publikowanych w serwisie.